Mohlo by vás zajímat

1 Když si objednám zboží, kdy bude odesláno?

Objednávky expedujeme do 24h. O datu expedice Vás vždy předem informujeme na email.

2 Máte všechno zboží skladem?

Ano, všechno námi nabízené zboží v eshopu je skladem, připraveno k rychlé expedici. Pokud dojde k vyprodání zboží, změní se jeho dostupnost, během které vyrábíme nové kusy na sklad.

3 Je možné si objednané zboží vyzvednout osobně?

Osobní převzetí zboží není možné, náš eshop poskytuje pouze internetový prodej.

4 Kdy bude doručena má objednávka?

Pokud při objednávce zvolíte dodání společností Česká pošta, bude Vám zásilka doručena za 1-2 pracovní dny, zde záleží na České poště. Rychlost doručení nejsme schopni ovlinit, jakmile objednávku předáme České poště, je to na nich. Pokud chcete mít jistotu doručení následující pracovní den, zvolte společnost PPL, ta ručí za dodání po ČR do 24h.

5 Objednané oblečení mi nevyhovuje, lze ho vrátit?

Samozřejmě. Zboží můžete vrátit zpět do 14 pracovních dnů od převzetí zásilky od dopravce. Toto se nevztahuje na zboží vyrobené na zakázku viz. další bod. Stačí, když nás předem kontaktuje na email a sdělíte nám, že zasíláte zásilku na naši adresu. Do zásilky je nutné přiložit vyplněný formulář, který naleznete v emailu Potvrzení přijetí objednávky. Zboží zasílejte doporučeně, NE na dobírku. Jakmile nám pak vrácené zboží dorazí, zkontrolujeme, zda je zboží v pořádku a obratem vám zašleme částku na Váš účet. O přijetí Vámi vrácené zásilky a odeslání částky na Váš účet informujeme na email zadaný v objednávce.

6 Chci si objednat šaty na zakázku, proč není možné šaty vrátit?

Právo odstoupit od smlouvy nelze uplatnit v souladu s § 53 odst. 8 občanského zákoníku, a to v případě právě výroby na zakázku, kdy má zboží specifické, Vámi uvedené rozměry. Ze zákona se tedy na šaty šité na míru/zakázku, nevztahuje možnost vrácení.

7 Mohu zakoupené zboží vyměnit za jinou velikost, barvu, jiné zboží?

Pokud se nejedná o zboží vyrobené na zakázku, je to samozřejmě možné. Platí stejný postup jako při vrácení zboží (bod č.5). Stačí nás předem kontaktovat na email a vše vyřídíme k Vaší spokojenosti.

8 Kde najdu číslo účtu, na který mám platbu za objednané zboží poukázat?

Číslo účtu a další potřebné údaje pro platbu převodem obdržíte v emailu potvrzení objednávky, který Vám je doručen po odeslání Vámi vytvořené objednávky.

9 Musím se registrovat, abych mohla nakupovat? Je registrace bezpečná?

NE, nemusíte. To záleží jen na Vás, zda se zaregistrujete nebo ne. Registrace je naprosto bezpečná. S vašimi údaji není nijak dál manipulováno.

10 Dočetla jsem se, že když se zaregistruji, dostanu slevu. Je to tak?

Ano je to tak. Každý registrovaný zákazník v našem eshopu má automaticky 5% registrační slevu na veškerý sortiment. Tato sleva je často navýšena až na 15%. Pro věrné zákazníky, kteří u nás nakupují pravidelně, jsme připravili tzv. VIP skupinu, kde je trvalá sleva na všechno zboží 10%. O získání a zařazení do VIP skupiny je zákazník informován na email.

11 Jaká je kvalita nabízeného oblečení?

V eshopu nabízíme pouze oblečení naši vlastní výroby a značky Veraal Collection, veškerá výroba probíhá pod našim dohledem, za kvalitu tedy ručíme. Všechny modely jsou navrženy a vyrobeny v České republice, rodinné firmě s již 25 letou tradicí. Při výrobě dbáme na kvalitu šití, příjemné materiály a pohodlné střihy. Kvalitu našeho oblečení se Vám snažíme co nejvíce představit prostřednictvím několika fotek. Modely fotíme vždy z několika stran a nechybí i detailní fotky. Našim cílem vždy bylo, je a bude, nabízet kvalitní oblečení.

12 U zboží máte uvedeno VYPRODÁNO, bude toto zboží opět dostupné?

V případě, že dojde k vyprodání zboží, voláme do výroby a objednáváme další kusy, jakmile je obdržíme, je zboží opět skladem.

13 Je možné zrušit objednávku?

Vaši objednávku máte možnost upravit či stornovat do 24 h od objednání. Poté je objednávka vyřízena a storno již není možné. Důležitá je komunikace, není problém se s námi domluvit na případné pozdější expedici, stačí nás kontaktovat na email info@veraal-shop.cz

14 Při objednání zboží nad 3 000 Kč je nutná platba převodem/kartou, proč?

Je to tak, v případě, že objednáte v našem eshopu v hodnotě nad 3 000 Kč, vyžadujeme platbu předem. Důvod je jednoduchý, bohužel se nám opakovaly nevyzvednuté zásilky ve vyšší hodnotě. Stejně jako my dodržujeme obchodní podmínky a v případě změn zákazníka vždy kontaktujeme, to samé vyžadujeme po zákazníkovi. Každá objednávka je závazná a není možné objednávat si zboží a poté za něj nezaplatit. Toto je jediný důvod. Náš eshop je spolehlivý, na internetu i v našem eshopu přímo v detailu u zboží, naleznete spoustu recenzí a zkušenosti našich zákazníků, nemusíte se tedy vůbec obávat, platba předem či kartou je u nás naprosto bezpečná a zboží je ihned po uhrazení odesláno.
Nevíte si rady?
Volejte: 792 303 638 po-pá 9:00-17:00
Vypnout / zapnout mobilní vzhled - TODO!!!

Tato webová stránka používá cookies

Na těchto stránkách fungují cookies, které naše společnosti využívají. Jednotlivé typy cookies a jejich dobu zpracování naleznete popsané níže v tabulce. Zvolte prosím Vámi preferovanou variantu. Pokud byste nás potřebovali ohledně výkonu vašich práv v souvislosti se zpracováním cookies kontaktovat, obraťte se prosím na společnost, jejíž stránky procházíte, nebo na našeho Pověřence pro ochranu osobních údajů. Pokud si myslíte, že s osobními údaji nenakládáme, jak bychom měli, máte možnost podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. Budeme však rádi, pokud se nejdříve obrátíte přímo na nás a budeme tak moct Váš požadavek obratem vyřešit.